Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt

 

Alle ordrer lagt inn før kl. 13 sendes samme virkedag - Gratis frakt på ordrer over 1400,- kroner! 

Faste priser på frakt:

69,- Kroner rett hjem i postkassen med Posten (under 2 kg).

99,- Kroner til lokalt hentested med Postnord.

Gratis Over 1400,- kroner.

Gratis Pickup i Skien.

 

Posten Postnord Sømdrøm Sybutikk

 

Vi sender alle pakker med Posten og i kassen kan du velge det alternativet som passer best for deg, enten rett hjem i postkassen eller til nærmeste Posten hentested..

Alle pakker sendes samme virkedag om ordren kommer inn før klokken 13.00. Ordrer som er lagt inn i helgen sendes på mandag.

Posten - Pakke i postkassen: Leveres direkte i din postkasse normalt i løpet av 1-3 virkedager. Opptil 2 kg.

Postnord - Pakke til hentested: MyPack Leveres til ditt nærmeste utleveringssted for Postnord normalt i løpet av 1-3 virkedager.

Pickup-point: Det vil være mulig å hente syvarene på vårt lager, Smievegen 38, 3721 Skien i Grenland. Da velger du pickup-point i bestillingen. Pickup-point er i den sorte, store postkassen på garasjen. Du mottar en e-post når pakken er klar for henting. 

Det kan forekomme avvik i leveringstidene til Posten og Postnord.

Angrerett

Skulle du angre på et kjøp hos oss så er det bare å ta kontakt via vårt kontaktskjema eller på post@somdrom.no. Angreretten er 14 dager fra mottatt vare og vi ber deg ta kontakt med oss før perioden har utløpt for å få oversendt et angrerettskjema..

Angreretten dekker ikke stoff i metervare eller andre varer som er klippet eller tilpasset etter kundens ønske. Varen må returneres uten skader eller bruksmerker i samme stand som du mottok den. Du er selv ansvarlig for kostnadene i forbindelse med returen. 

 

Varene mine ankom skadet eller har forsvunner under forsendelse. Hva gjør jeg?

Det må selv ta kontakt med Posten ved skade eller om pakken har forsvunnet på veien til utleveringsstedet. Se linken for mer informasjon. 

Posten kundeservice

 

Oppgjør

Stoffbutikk Vipps og Klarna Betaling

 

Vi tilbyr oppgjør via velkjente Klarna  og Vipps for å gjøre handelen så trygg og enkel så mulig for deg. Du kan velge mellom faktura, Vipps, Visa, Mastercard og delbetaling. Faktura er oppgjørsmetoden som er valgt som standard og når du kommer til siden som bekrefter at ordren er mottatt så er ordren registrert og pakken sendes ut snarlig.

Om du ønsker å betale med Visa eller Mastercard gjennomfører du ordren som normalt ved å klikke på "Fullfør kjøp". Deretter vil du bli videresendt til en side som bekrefter at ordren er mottatt, og i bunnen av denne siden finner du en tekst som sier "Vil du endre betalingsmåte?". Der klikker du på respektive logo, enten Visa eller Mastercard, og du blir videresendt til kortbetaling.

Faktura blir tilsendt på e-post når ordren sendes fra oss. Sjekk eventuelt mappen for søppelpost / spam om du ikke mottar fakturaen. Klarna har ansvaret for Sømdrøm sine fakturaer. Hvis du har spørsmål angående en faktura henviser vi deg til å rette disse til Klarna.

Vipps finner du nederst på betalingssiden. Slå inn telefonnummer og betal direkte med Vipps appen på din telefon. Du får en ordrebekreftelse på e-post. 

 

Klarna kundeservice

Tlf. 21 01 89 91

E-post. info@klarna.no

 

VIPPS kundeservice

Nett: https://www.vipps.no/hjelp/

Tlf: 22482800

Kontaktskjema 

 

Nyhetsbrev - Motta eksklusive tilbud og nyheter rett i innboksen :-)