Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Forsendelse og retur

 

Alle ordrer lagt inn før kl. 22 sendes neste virkedag - Gratis frakt på ordrer over 1400,- kroner! 

 

Posten Postnord Sømdrøm Sybutikk

 

Vi sender alle pakker med Posten eller Postnord og i kassen kan du se og velge det alternativet som passer best for deg.

Alle pakker blir sendt senest første virkedag etter bestilling. 

 

Gratis frakt på ordrer over 1400,-: Når du handler for 1400kr eller mer. Pakken blir da sendt med Mypack Collect eller Mypack small skulle vekten være under 2kg. 

 

Posten - Pakke i postkassen: Leveres direkte i din postkasse i løpet av 1-3 virkedager. Opptil 2 kg.

 

Mypack Small: Opptil 2kg vil bli levert i postkassen til 69kr. Pakken må være innenfor målene 35x25x12cm. Skulle pakken være større tar vi kontakt med deg. Det tar normalt 3-7 virkedager.

Ved Mypack Small samarbeider Postnord med Posten om utlevering. Posten har utlevering annen hver dag. Grunnet dette samarbeidet blir ikke din pakke scannet for videre sporing før den ankommer og blir sortert av postnord. 

 

Mypack Collect: >2kg må hentes på valgt leveringssted til 129kr. Forslag til hentested kommer automatisk opp og kan endres etter du har betalt for varen. Det tar normalt 1-3 virkedager. Dette er vår raskeste levering.

 

Mypack Home: Pakker >2kg levert på døren til 250kr, foreløpig har vi ikke en prisavtale her og derfor en høyere pris. 

 

Pickup-point: Det vil være mulig å hente varene på vårt lager, Smievegen 38, 3721 Skien i Grenland. Da velger du pickup-point i bestillingen. Pickup-point er i den sorte, store postkassen på garasjen. Du mottar en e-post når pakken er klar for henting. 

Det kan forekomme avvik i leveringstidene til Posten og Postnord.

Angrerett

Skulle du angre på et kjøp hos oss så er det bare å ta kontakt via vårt kontaktskjema eller på post@somdrom.no. Angreretten er på 14 dager fra mottatt vare og vi ber deg ta kontakt med oss før perioden har utløpt for å få oversendt et angrerettskjema..

Angreretten dekker ikke stoff i metervare eller andre varer som er klippet eller tilpasset etter kundens ønske. Varen må returneres uten skader eller bruksmerker i samme stand som du mottok den. Du er selv ansvarlig for kostnadene i forbindelse med returen. 

 

Varene mine ankom skadet eller har forsvunner under forsendelse. Hva gjør jeg?

Det må selv ta kontakt Posten eller Postnord ved skade eller om pakken har forsvunnet på veien til utleveringsstedet. Ved skade, ta kontakt med Postnord innen 4 timer etter utlevering. Se linkene for mer informasjon. 

Posten kundeservice

Pakken min er borte

Pakken min er skadet

 

Oppgjør

Stoffbutikk Vipps og Klarna Betaling

 

Vi tilbyr oppgjør via velkjente Klarna  og Vipps for å gjøre handelen så trygg og enkel så mulig for deg. Du velge mellom faktura, Vipps, Visa, Mastercard og delbetaling. Faktura er oppgjørsmetoden som er valgt som standard, og når du kommer til siden som bekrefter at ordren er mottatt så er ordren registrert og pakken sendes ut snarlig.

Om du ønsker å betale med Visa eller Mastercard gjennomfører du ordren som normalt ved å klikke på "Fullfør kjøp". Deretter vil du bli videresendt til en side som bekrefter at ordren er mottatt, og i bunnen av denne siden finner du en tekst som sier "Vil du endre betalingsmåte?". Der klikker du på respektive logo, enten Visa eller Mastercard, og du blir videresendt til kortbetaling.

Faktura blir tilsendt på e-post når ordren sendes fra oss. Sjekk eventuelt mappen for søppelpost / spam om du ikke mottar fakturaen. Klarna har ansvaret for Sømdrøm sine fakturaer. Hvis du har spørsmål angående en faktura henviser vi deg til å rette disse til Klarna.

VIPPS finner du nederst på betalingssiden. Slå inn telefonnummer og betal direkte med VIPPS appen i din telefon. Du får en bekreftelse på kjøpet på e-post. 

 

Klarna kundeservice

Tlf. 21 01 89 91

E-post. info@klarna.no

 

VIPPS kundeservice

Nett: https://www.vipps.no/hjelp/

Tlf: 22482800

Kontaktskjema