Bestill før kl 13 så sender vi pakken samme hverdag :)
Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Bestill før kl 13 så sender vi pakken samme hverdag :)

Frakt

Alle ordrer lagt inn før kl. 13 sendes samme virkedag

Gratis frakt på ordrer over 1295,- kroner!

Faste priser på frakt:

69,- kroner rett hjem i postkassen med Postnord / Posten inkludert sporing (under 2 kg). Pakkene transporteres av Posten.

99,- kroner til lokalt hentested med Postnord inkludert sporing.

Gratis Over 1295,- kroner.

Gratis Pickup i Skien. NB. Ny adresse for pickup, Kjørbekkdalen 15B, 3735 Skien. Se nedenfor.

Postnord / Posten - Pakke i postkassen: Leveres direkte i din postkasse normalt i løpet av 1-3 virkedager med sporing. Opptil 2 kg.

Postnord - Pakke til hentested: MyPack Leveres til ditt nærmeste utleveringssted for Postnord med sporing normalt i løpet av 1-3 virkedager.

Pickup-point: Ny adresse. Det vil være mulig å hente syvarene ved vårt lager, Kjørbekkdalen 15B, 3735 Skien i Grenland. Da velger du pickup-point i bestillingen. Pickup-point er i de hvite postkassene på postkassestativet som er merket med "Sømdrøm Pickup-Point" og et nummer. Når pakken er klar til henting vil du motta en mail som sier hvilken kasse pakken ligger i og koden til låsen på kassen. Postkassene er lokalisert mellom byggene til Peisovnspesialisten og Lampemagasinet / Staples, innkjøring på motsatt side av veien for Rema 1000.

Pickup Kasse Sømdrøm Sybutikk

 

Pickup Point Lokasjon Sømdrøm

Det kan forekomme avvik i leveringstidene til Posten og Postnord. Vi sender ikke til utlandet / We do not offer international shipping.

Angrerett

Skulle du angre på et kjøp hos oss så er det bare å ta kontakt via vårt kontaktskjema eller på post@somdrom.no. Angreretten er 14 dager fra mottatt vare og vi ber deg ta kontakt med oss før perioden har utløpt for å få oversendt et angrerettskjema..

Angreretten dekker ikke stoff i metervare eller andre varer som er klippet eller tilpasset etter kundens ønske. Varen må returneres uten skader eller bruksmerker i samme stand som du mottok den. Du er selv ansvarlig for kostnadene i forbindelse med returen. 

 

Varene mine ankom skadet eller har forsvunner under forsendelse. Hva gjør jeg?

Du må selv ta kontakt med PostNord ved skade eller om pakken har forsvunnet på veien til utleveringsstedet. Se linken for mer informasjon. 

PostNord Kundeservice.

 

Oppgjør

Stoffbutikk Vipps og Klarna Betaling

 

Vi tilbyr oppgjør via velkjente Klarna  og Vipps for å gjøre handelen så trygg og enkel så mulig for deg. Du kan velge mellom faktura, Vipps, Visa, Mastercard og delbetaling. Faktura er oppgjørsmetoden som er valgt som standard og når du kommer til siden som bekrefter at ordren er mottatt så er ordren registrert og pakken sendes ut snarlig.

Om du ønsker å betale med Visa eller Mastercard gjennomfører du ordren som normalt ved å klikke på "Fullfør kjøp". Deretter vil du bli videresendt til en side som bekrefter at ordren er mottatt, og i bunnen av denne siden finner du en tekst som sier "Vil du endre betalingsmåte?". Der klikker du på respektive logo, enten Visa eller Mastercard, og du blir videresendt til kortbetaling.

Faktura blir tilsendt på e-post når ordren sendes fra oss. Sjekk eventuelt mappen for søppelpost / spam om du ikke mottar fakturaen. Klarna har ansvaret for Sømdrøm sine fakturaer. Hvis du har spørsmål angående en faktura henviser vi deg til å rette disse til Klarna.

Vipps finner du nederst på betalingssiden. Slå inn telefonnummer og betal direkte med Vipps appen på din telefon. Du får en ordrebekreftelse på e-post. 

 

Klarna kundeservice

Tlf. 21 01 89 91

E-post. info@klarna.no

 

VIPPS kundeservice

Nett: https://www.vipps.no/hjelp/

Tlf: 22482800

Kontaktskjema 

 

Nyhetsbrev - Motta eksklusive tilbud og nyheter rett i innboksen :-)